Random

Assalamualaikum.

Sejak kebelakangan ni,aku rase kosong je.kosong..kosong..kosong..*tirulaguNL.Smua prasaan tu mix.Happy ade,sdih ade,marah ade.ntah la..Kalau pasal happy sbb xlama lg balik skolah.nk jumpa kwn2. x)
Nk study.Kt rmh,mmg toksah kate mmg susah nk bukak buku tu.Bukak pn,sehelai 2 helai je.Pastu,tutup buku bukak laptop.ngehngeh.Part sedih tu,cuti nk berakhir.Lama lg nk tunggu next school holiday.Confirm aku nanti 1 week homesick eventhough aku next year dh form 4.Form 4??Dh besa gk aku ni ek.Tak sangka betul.Rase smlm je aku daftar kt SainsKu.Tula org kata 'Time Is Gold'.Hargai mase btul2.cup cap cup cap 2tahun je lg kt sklh menengah.

Ramai kengkawan aku tanye apa yg hadiah yg aku dpt sempena 8A tu?Aku xkesah pn kalau diorang nk beri atau x,asalkan aku dh happy kan diorang.Tu yg aku plg nk tengok.Datuk aku ade gak bagi duit ni.Cukuplah utk aku beli brg sklh.Xyah susah2kan parents kan?

Next,aku ni smngt btol bile sebut pasal engineer ni.Aku nk dpat straight A's utk SPM nanti!Yup!Hwaiting!InsyaAllah kalau aku dpt straight A's aku nk ambik bidang kejuruteraan awam or known as civil engineering.Dh dpt straight A's mintak biasiswa Petronas,kalau xdpt study oversea pn dlm negara pn jadila.Pastu,ade gak cousin aka bestfriend aku ni nk jd engineer gak.Baru aku tau.Die nk ambik flight engineer or aeronutical engineering*maafkalausalaheja.Kitorang dh janji akan fight sehabis mungkin utk dpt straight A's dlm SPM nanti.Amin..

OK.Tu je dulu muqaddimah drpd sy.(Muqaddimah??)Sehingga kita berjumpa lg di lain hari.Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Interview

Throwback Jaulah Miri Sarawak-Sabah 2016

Cinta